PL EN DE FR RU

Menu Group

NASZE WYDARZENIA

Agencja Menu Group jest firmą z sukcesami pracującą dla klientów na rynku polskim i międzynarodowym. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspieramy zarówno lokalne firmy, osoby indywidualne, instytucje publiczne, organizacje non – profit, jak i międzynarodowe korporacje. Budowanie sieci współpracy pomiędzy przedstawicielami administracji państwowej, środowiskami naukowymi, mediami, organizacjami non – profit oraz właścicielami firm i przedsiębiorstw to główny profil działalności naszej firmy..

Naszą specjalizacją jest PR produktowy, PR wewnętrzny, PR korporacyjny, organizacja inicjatyw społecznych i charytatywnych, szeroko pojęte strategie komunikowania, kontakty z mediami i zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych. Pracownicy Menu Group są doświadczonymi trenerami medialnymi i doradcami w zakresie budowania prestiżu szefów firm, kształtowania wizerunku osób publicznych w mediach, środowiskach branżowych i tak zwanych „celebrities” bezpośrednio związanych ze światem kultury, sztuki, sportu i polityki. To, co wyróżnia Menu Group spośród innych działających na rynku firm to doskonała znajomość tematyki międzynarodowej i polityki obronnej.

Social media. Nikt nie wie o social media tyle co my! Dlatego dzięki naszej wiedzy i długoletniemu doświadczeniu pomagamy naszym klientom zbudować pomyślny wizerunek firmy, zorganizować kampanię promocyjną marki z doskonale przemyślaną i dopracowaną w najmniejszym szczególe strategią i jej realizacją. Przede wszystkim w oparciu o media społecznościowe: komunikujemy się z konsumentami, opracowujemy audyt aktywności społecznej, tworzymy strategię rozwijania i angażowania społeczności, prowadzimy fanstrony na portalach społecznościowych, monitorujemy media społecznościowe..

Media relations. Udział mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku produktów, usług i firm stanowi jeden z najważniejszych elementów PR. Menu Group dzięki długoletniej działalności i doskonaleniu relacji z środowiskiem dziennikarzy zapewnia swoim klientom najwyższe standardy działania. Do najważniejszych należą: wyznaczanie grup komunikacyjnych i przygotowanie baz mediów, utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami, organizowanie wywiadów, redagowanie i dystrybucja materiałów prasowych, organizowanie spotkań z mediami i konferencji prasowych na całym świecie, koordynowanie aukcji, wystaw, prezentacji, demonstracji..

Organizacja imprez i wydarzeń specjalnych. Kształtowanie wizerunku marki poprzez imprezy i wydarzenia specjalne jest jednym z najważniejszych sposobów oddziaływania na szerokie grupy ludzi z wewnętrznego i zewnętrznego otoczenia firmy. Menu Group doskonale wykorzystuje tę wiedzę w taki sposób by w jak najbardziej efektywny sposób pomagać w organizacji różnego rodzaju imprez. Wówczas nasi klienci przestają być organizatorami przedsięwzięcia, a stają się wyłącznie jego gośćmi. Natomiast my tworzymy plan imprezy, wybieramy jej miejsce, salę, teren, zajmujemy się zaproszeniami, potwierdzeniami obecności zaproszonych gości, przygotowujemy materiały dla prasy i mediów..

Branding. Powszechnie uważa się, że rozpoznawalność na rynku związana jest z gronem stałych odbiorców. Dobra marka zawsze skupia grono „przywiązanych” do siebie klientów. Nie można jednak popadać w stagnację. Menu Group stawiając na rozwój nieustannie poszukuje, pozyskuje, a następnie utrzymuje przy sobie nowych odbiorców poszerzając grupę osób znających i polecających konkretną markę. Nasze narzędzia: przemyślane logo, dobrze dobrane hasło reklamowe, zapadająca w pamięć nazwa marki i oczywiście starannie sporządzona, wychodząca naprzeciw oczekiwaniom poszczególnych odbiorców strona internetowa to tylko niektóre z podstawowych, ale jakże ważnych narzędzi skutecznego budowania dobrego wizerunku marki..

e-PR. Rewolucja internetowa spowodowała, że dotychczas obowiązujące zasady w marketingu i PR uległy zmianie. Tradycyjna formuła komunikacji marketingowej i PR – owej okazała się być niewystarczająca. Najważniejsze jest stworzenie przemyślanej strategii działania i dobór adekwatnych do okoliczności narzędzi, kontaktowanie się z mediami za pomocą najbardziej skutecznych, dostępnych w Internecie narzędzi, tworzenie trwałych relacji międzyludzkich, grup docelowych, społeczności internetowych skupionych wokół określonego zagadnienia, stworzenia szczegółowego planu i jego wprowadzanie w życie krok po kroku, skonstruowanie bazy kontaktów, tworzenie komunikatów internetowych skierowanych bezpośrednio do odbiorcy, Blog, podcasting, prowadzenie biura prasowego on-line, fora internetowe..

Facebook
Newsletter

Newsletter

Wprowadź swój adres email do formularza poniżej i bądź na bieżąco.

Newsletter OKIP